Radio love: Svieži príbeh o tenkej hranici medzi láskou a nenávisťou

Kniha Radio love s podtitulom Nalaďte si srdca na lásku je najnovší román od spisovateľky Ivany Ondriovej. Hlavnou hrdinkou je tridsiatnička July, ktorá pracuje ako moderátorka v rádiu Hit a vysiela vlastnú reláciu Radio love. Hoci pomáha poslucháčom v hľadaní lásky a pri riešení vzťahových problémov, sama sa na frekvenciu lásky naladiť nevie. Zažila trpké sklamanie, keď zistila, že ju bývalý priateľ podvádzal a odvtedy je mierne zatrpknutá, čo cítia nielen poslucháči, ale aj jej šéf. Aby Radio love získalo niekdajšiu iskru, prizve do relácie ďalšieho moderátora, ktorým je mediálna hviezda a miláčik žien Andreas Benč. July je voči nemu od začiatku nevraživá a túži opäť moderovať sama.

Na motíve príbehu Radio love nie je nič prevratné, ale zaujme svojou ľahkosťou, hravosťou a humorom. July je v podstate obyčajná slobodná žena, ktorá túži po láske, hoci sa to sama pred sebou zdráha priznať. Dej je osviežený vtipnými dialógmi, vnútornými monológmi a komickými scénkami, v ktorých sa jej lepí smola na päty. Rieši problémy bežného života, ktoré sa točia najmä okolo nepriebojnej a naivnej matky a jej nemožného partnera Mira, ktorý sa topí v dlhoch. Trochu drámy vnesie do príbehu vražda a nebezpeční chlapi, ktorí chcú, aby July a jej matka splatili Mirove dlhy.

Nový kolega Andreas Benč lezie July poriadne na nervy, čo je však ešte horšie, obľúbia si ho všetci poslucháči. Je ním očarená aj jej najlepšia kamarátka Monika, ktorá s ním začne randiť a napokon sa do neho zamiluje. Vtedy sa však prekvapivo začínajú meniť aj Julyne pocity a zisťuje, že Andreas jej nie je ľahostajný. Ocitne sa v ľúbostnom trojuholníku, ktorý zdanlivo nemá riešenie, pretože nechce stratiť ani Andreasa, ani Moniku.

Radio love je oddychový ľúbostný román napísaný s humorom a prekvapivou ľahkosťou. Jediné, čo by som mu vytkla, sú niektoré Julyne reakcie. V príbehu ju napadne hádam každý druhý chlap a ona sa potom po psychickej stránke prekvapujúco rýchlo spamätá, akoby sa nič nestalo.

Autor: Ivana Ondriová

Vydavateľstvo: Motýľ

Rok vydania: 2016